MANAGER în servicii sociale

Curs Manager în servicii sociale2023-11-08T18:35:47+02:00
Loading...

Cui se adresează

Programul de formare este destinat directorilor, managerilor, coordonatorilor de echipe și departamente din top și middle management-ul furnizorilor publici și privați din domeniul social și socio-medical.

Programul prevede un total de 360 ore (120 ore teorie și 240 ore practică ce se realizează în cadrul organizațiilor participanților) pe parcursul a 4-5 luni. Cursurile pot fi organizate față în față sau în format blended (formare față în față alternată cu formare online sincron).

Structură

Certificare

Programul de perfecționare este autorizat de către Ministerul Muncii și Solidarităţii Sociale, iar în urma finalizării cu succes a programului participanții primesc un certificat de absolvire pentru ocupația de „manager în servicii sociale”, cod COR 112039.

Eu ca manager: Management și leadership • Feedback și Feedforward • Tehnici de delegare • Luarea deciziilor • Managementul timpului

Managerul și echipa: Ascultarea activă • Conversațiile în context managerial • Managementul conflictului • Stadiile de dezvoltare ale echipei • Roluri și funcții în echipă • Monitorizarea • Evaluarea și Motivarea echipei

Managerul și organizația: Climat organizațional vs. cultură organizațională • Managementul schimbării • Planificare strategică • Implicarea stakeholderilor • Managementul performanței și al calității • Măsurarea impactului • Storytelling – comunicarea rezultatelor • Învățare la nivel organizațional și inovare

Tematici abordate

Valoare adăugată

Conținutul cursului este dezvoltat în parteneriat cu Academia de Management Social din Viena și alte instituții europene cu înalte standarde de calitate.

Programul oferă oportunități relevante de networking cu alți profesioniști din domeniul social.

Cu focus pe leadership personal și organizațional, management-ul echipei și inovare, programul este dedicat managerilor, coordonatorilor de echipe și departamente din top și middle management-ul furnizorilor publici și privați din domeniul social.

Broșura de program

Înscrieri

Pentru detalii despre următoarea ediție a cursului Manager de Servicii Sociale sunați la nr. de telefon +40 723 210 873 – Bianca Buzetto.

„Am primit informații pe care le folosesc atât în viața profesională, cât și în cea personală. După primul modul am înțeles unde greșeam în relația mea cu ceilalți. Acum am mai multă încredere în mine și văd rezultate în munca echipei. Am curajul să cer și să ofer feedback. Ce poate fi mai potrivit decât să începi un proces de schimbare și să simți cum crești împreună cu echipa?”
Antigona Orlic, Centru de plasament, DGASPC Prahova

„Primul modul mi-a trezit interesul pentru modelele de management și leadership și m-am identificat ușor într-unul dintre ele. Am început să primesc răspunsuri despre identitatea mea ca lider și despre disfuncționalitatea obiceiurilor unui manager care nu-și alocă timp personal. Foarte curând am început să-mi prioritizez obiectivele și sarcinile, să înțeleg importanța delegării. Știu astăzi, la finalul cursului, că nu pot schimba cultura organizațională, dar pot influența climatul organizațional adaptând stilul de management la valorile individuale ale membrilor echipei mele.”

Maria Ioniță, DGASPC Buzău

„În acest program am învățat cât este de important feedback-ul și feedforward-ul. Am învățat să deleg din sarcinile mele. Cursul m-a ajutat să conștientizez faptul că fiecare persoană este o resursă imensă pentru echipă, iar feedback-ul dat atât în mod informal, cât și formal, poate transforma o persoană și o întreagă echipă.”

Carmen Scripcaru, Manager Asociația Umanitară ”Il Chicco”

Testimoniale

Formatori

Adriana Popescu
Adriana Popescu
Absolventă a MBA-ului Maastricht School of Management, Adriana Popescu a cercetat timp de 2 ani, pentru teza sa, factorii care influențează capacitatea de inovare a organizațiilor nonprofit românești…
Bianca Buzetto
Bianca Buzetto
Lucrează în strâns contact cu sectorul non-guvernamental de aproape 20 de ani.
Lucrul cot la cot cu asistenţi sociali, educatori, psihologi etc. i-a permis să înţeleagă mai bine nevoile domeniului social, deși ca formare…
Cornel Ionescu
Cornel Ionescu
Cornel are experiență îndelungată în lucrul cu oamenii, ce se întinde pe mai mult de 10 ani. Economist de profesie, antreprenor și dezvoltator de afaceri, și-a dorit să împărtășească cu alți oameni…
Miruna Bohâlțea
Miruna Bohâlțea
Formator al Concordia Academia din 2019, Miruna este, înainte de toate, un facilitator al proceselor de învățare. Cu o experiență de peste 16 ani în educația adulților, Miruna creează spații de învățare incluzive și sigure…
Radu Neuman
Radu Neuman
Provocările întâlnite în cei peste 20 de ani de muncă în domeniul social, experiența de 13 ani ca formator și evaluator în profesiuni sociale i-au arătat cât de important este să folosim toate oportunitățile pentru a învăța…
Silvia Mișu
Silvia Mișu
Experiența profesională de 20 de ani de formare și consultanță în managementul de proiect, managementul organizațional, managementul resurselor umane, formare profesională, domeniul de afaceri, o recomandă…
Cornelia Burtscher
Cornelia Burtscher
Are 10 ani de experiență în servicii sociale, în dezvoltarea organizațională în echipa internațională CONCORDIA. În prezent, Cornelia este supervizor și formator de Management Social și are 6 ani de experiență în…

Întrebări frecvente

Criteriile de eligibilitate diferă de la program la program în funcție de acreditarea pe care o are programul de formare (de exemplu: acreditat ANC). La criteriile de participare la curs se mai adaugă cele de certificare. Vă invităm să verificați criteriile de eligibilitate la fiecare curs în parte.

În intervalul anunțat pentru înscrieri vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la academia@concordia.org.ro .

Din cauza măsurilor împotriva COVID-19 sunt posibile schimbări de ultimă oră în program (de exemplu: conversia cursurilor fizice într-o alternativă digitală). Participanții la cursurile respective vor fi informați în timp util cu privire la orice modificări și măsuri de siguranță specifice.

Avem în vedere desfășurarea cursurilor în condiții cât se poate de sigure. Cu toate acestea, participarea are loc pe proprie răspundere. În numele responsabiității sociale, în cazul în care ați avut contact cu persoane cu o infecție confirmată sau suspectă cu SARS-CoV-2, vă rugăm să vă abțineți de la participare și, în consecință, să vă anunțați absența. Asigurați-vă că rămâneți acasă dacă prezentați simptome asemănătoare gripei (febră, tuse, dificultăți de respirație).

Pentru cursurile de lungă durată (peste 2 zile) puteți plăti în rate. Pentru modalitățile de plată, vă invităm să contactați persoana responsabilă de curs (anunțată la lansarea programului de formare) sau să ne trimiteți un mail la academia@concordia.org.ro

Cursul Manager în servicii sociale este autorizat ANC, iar participanții care finalizează cu succes examenul de certificare beneficiază de diplome recunoscute la nivel național și european pentru ocupația Manager de servicii sociale, cod COR 112039.

Asistenții sociali care finalizează cu succes acest program de formare pot beneficia de 10 credite acordate de către Colegiul Național al Asistenților Sociali din România.

Pentru acest curs eliberăm la cerere și un certificat recunoscut la nivel european prin rețeaua EURODIR – Rețeaua transnațională europeană a organizațiilor de formare pentru directorii de instituții sociale.

Vă rugăm să verificați la înscriere criteriile de admitere la examen.

Jurnal

Educăm potențialul de a face bine.

Go to Top